Azartiniai žaidimai

Supraskime, kad jūs neturėtumėte atrodyti geresniu už kitus žmones visame kame bei visą laiką. Kai pripažinsite sau, jog kai kuriose sferose nesame geriausiais, mes būsime pasiruošę tobulėti. Supraskime, kad žmonės, kai jiems iš pažiūros visa kas sekasi, irgi nestokoja problemų, kuomet ne viskas išeina. Azartiniai žaidimai taip pat byloja panašius dalykus, tad to net nereikėtų bandyti kažkaip neigti.

Azartiniai žaidimai

Atsitiktinumo momentas reiškia svarbiausią vaidmenį daugely išradimų, tik kažkodėl jo dažnokai neužtenka. Svarbiausia „serendipija“, medžiaga, kuri kažkada, gal net 1854 m. sukurtas rašytojo ir politiko Horace Walpole. Šis apibūdino tai kokiu būdu „atsitiktinumo bei įžvalgos“ derinys yra nusakomas. Azartiniai žaidimai yra kiek kitokie – to niekaip aiškiai neįmanoma nusakyti ar numanyti, tad būtina išmėginti patiems- https://www.optibetkazino.lt/kazino/.

Įmanoma realiai galvoti, kad be įžvalgų gausybės mokslo bei technologijos proveržių neliktų pavykę nė kažkiek taip gerai, kad nutiko išties. Tai šiek tiek ryškesnių tokios patirties pavyzdžių. Paaugliai gali padaryti gausybė bėdų, kaip ir kažkada Wiliamas Perkinas, kuris savo būdu nebuvo išimtiniu atveju. Aštuoniolikmetis chemikas brandino didžius planus. 1854 m. per Kalėdų laikotarpiu vaikinas bandė vieną medžiagą paversti vienu ar kitu vaistu.

Žaidimų galia

Namų laboratorijos viduje Rytų Londone šis studentas pridėjo įvairių medžiagų į toluidiną ar panašoką chemikalą, aniliną. Taip išėjo įvairiausios, gal tamsiai rudos ar juodos spalvos pliurza ir kieta medžiaga. Tada, po kito tokio eksperimento plaunant mėgintuvėlius, jis pamatė, kad vanduo pasidarė purpurinės spalvos. Tai niekada nenutiktų, jei būtų išbandyti azartiniai žaidimai.

Tai buvo laimingiausias atsitiktinumo buvimas. Perkinso sukurtos substancijos dažydavo medžiagas ryškesne purpurine spalva, kai tuo laiku imti purpuriniai dažnai tapo itin brangoki. Tai reiškia, kad metęs chinino idėjas, vaikinas patentavo naujus dažus, ir remiamas turtingo tėvo, pastato fabriką. Jis pradėjo naują sintetinių dažų pramonės atradimą. Azartiniai žaidimai gali taip išlaisvinti, kad jie taps kažkuo panašiu.

Nušvitimo galia

Stiklinio mėgintuvėlio primetimas šiaip gal nėra itin puiki idėja. Bet kažkada šis nepasisekimas tapo sėkmingesnė chemikui Eduardui, nes jo mėgintuvėlis net sudužo, bet stiklo šukės neprisibarstė. Tai buvo 1910 metai.

Mėgintuvėlyje liko mažumėlę kitos iš pirmų plastmasių, kuri, kaip plonas sluoksnis, išgaravo kaip tirpiklis ir pasiliko prie sienelių vidaus. Tokiu būdu stiklo šukės buvo drauge. Azartiniai žaidimai gali nuvesti kur kas toliau, nereikia to visai bijoti.